FONTOS TUDNIVALÓK BLIKK ELŐFIZETŐKNEK
1. Postai tájékoztató levélből értesültem, hogy májustól már nem a Posta kezeli az előfize-
tésemet. Mit kell tennem, ha továbbra is zavartalanul szeretném kézhez kapni a lapot?
A Posta 2021. június 30-ig bezárólag kezeli és biztosítja az érvényes napilap (Blikk és Blikk lapcsomagos(magazin)) előfizetések kézbesítését. Ezzel egyidőben átadja a Kiadónak az Ön adatait és a továbbiakban a Kiadó nyújtja ezt a szolgáltatást (díjbeszedés, kézbesítés).
2. A Postánál átutalással fizettem az előfizetésem. Van erre lehetőség a jövőben is?
Kitől kapom majd a számlát?
Természetesen van, az ehhez szükséges számlát a Kiadó küldi meg.
3. A Postánál csekken fizettem az előfizetésem. Van erre lehetőség a jövőben is?
Kitől kapom majd a számlát?
Természetesen van. A kiadótól kapja meg mind a számlát, mind a vonatkozó csekket.
4. Mi a teendő, ha az előfizetésem hosszabbításához nem kaptam meg a számlát
(átutalásos, csekkes fizetési mód esetén)?
Keresse meg a Kiadó Ügyfélszolgálatát az ugyfelszolgalat@ras.hu e-mail címen, vagy a 06-80-202-112 telefonszámon munkaidőben (hétfő-csütörtök: 9:00-16:00, péntek: 9:00-14:00), jelezze a problémáját megadva postai ügyfélkódját, illetve az előfizetést fizető pontos név és címadatát.
5. Előfizetésemet a kézbesítőnél/díjbeszedőnél fizettem. Van erre lehetőségem továbbra is?
A Kiadó megtesz mindent annak érdekében, hogy a személyes díjfizetés továbbra is fentartható legyen, azonban amennyiben van lehetőség banki átutalásos fizetési módra való áttérésre, úgy kérjük keresse e-mailen (ugyfelszolgalat@ras.hu), vagy telefonon (06-80-202-112) a Kiadó Ügyfélszolgálatát.
6. Előfizetésem díját a kézbesítőnél/díjbeszedőnél fizettem. Kihez fordulhatok, ha az új
díjbeszedő/kézbesítő még nem keresett fel?
A Kiadó Ügyfélszolgálatát keresse az ugyfelszolgalat@ras.hu e-mail címen, vagy a 06-80-202-112 telefonszámon. A gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük adja meg/készítse elő ügyfélkódját.
7. Kihez fordulhatok, ha nem kaptam meg a lapot?
A Kiadó Ügyfélszolgálatát keresse az ugyfelszolgalat@ras.hu e-mail címen, vagy a 06-80-202-112 telefonszámon. A gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük adja meg/készítse elő ügyfélkódját.
8. Hogyan érem el az Ügyfélszolgálatot?
A Kiadó Ügyfélszolgálatát keresse az ugyfelszolgalat@ras.hu e-mail címen, vagy a 06-80-202-112 telefonszámon.
9. Hol tudom változtatni a megadott számlázási/kézbesítési adataimat?
A Kiadó Ügyfélszolgálatát keresse az ugyfelszolgalat@ras.hu e-mail címen, vagy a 06-80-202-112 telefonszámon. A gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük adja meg/készítse elő ügyfélkódját.
10. Mikor kézbesítik a megrendelt lapomat?
Az eddigiekben megszokott időben, azonban bizonyos területeken már a reggeli órákban (7:00-9:00 között)
11. Hogyan tudom megváltoztatni a kézbesítési címemet?
A Kiadó Ügyfélszolgálatát keresse az ugyfelszolgalat@ras.hu e-mail címen, vagy a 06-80-202-112 telefonszámon. A gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük adja meg/készítse elő ügyfélkódját.
12. Hogyan tudom meghosszabbítani az előfizetésemet?
A Kiadó Ügyfélszolgálatát keresse az ugyfelszolgalat@ras.hu e-mail címen, vagy a 06-80-202-112 telefonszámon. A gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük adja meg/készítse elő ügyfélkódját.
13. Hogyan tudom megváltoztatni az előfizetésem fizetési módját? (példa: előfizetésemet
eddig a kézbesítőnél fizettem, ezentúl csekken/átutalással szeretném kiegyenlíteni)
A Kiadó Ügyfélszolgálatát keresse az ugyfelszolgalat@ras.hu e-mail címen, vagy a 06-80-202-112 telefonszámon. A gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük adja meg/készítse elő ügyfélkódját.
14. Hogyan mondhatom le az előfizetésem?
Előfizetését minden esetben írásban tudja lemondani. Ehhez kérjük A Kiadó Ügyfélszolgálatát keresse az ugyfelszolgalat@ras.hu e-mail címen. A gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük ügyfélkódját feltüntetni.
15. Eddig a folyószámlámról emelte le a Posta az előfizetési díjamat. Mit kell tennem, hogy
ez továbbra is így történjen?
Sajnos ez a fizetési forma megszűnik, azonban banki átutalással, csekkbefizetéssel továbbra is lesz lehetőség az előfizetési díj kiegyenlítésére. A részletesebb információért keresse az Ügyfélszolgálatunkat: az ugyfelszolgalat@ras.hu e-mail címen, vagy a 06-80-202-112 telefonszámon.
16. Csoportos díjbeszedés esetén mi a teendő?
Nem kell semmit tenni, a Posta részéről nem fog indulni díjlekérési kérelem.
17. Mit jelent az, hogy a Kiadó nyújtja a szolgáltatást?
A Kiadónál (esetleg a kézbesítőnél) kell az előfizetést majd meghosszabbítani (2021.július 1-ét követően). A Kiadó más terjesztő (kézbesítő) partnert bíz meg a szolgáltatással és ez a partner gyűjti be szükség esetén a bejutáshoz szükséges kódot/kulcsot.
18. Mit jelent a „tiltakozás” a postai levélben?
Amennyiben továbbra is folytatni kívánja az előfizetést nem kell semmit tenni, nem kell semmit visszaküldeni.
19. Az ÁFA törvény szerinti bizonylatokat kapok…?
Nem kell fizetni/tenni semmit. Jóváíró számlát kap és a Posta átadja a már befizetett előfizetési díjat a Kiadónak a további teljesítéshez.
20. Változnak a feltételek – ÁSzF-ben?
A Posta Általános Szerződési Feltételeiben a napilap kézbesítésre vonatkozó rész kikerül, előfizetőként A Posta Általános Szerződési Feltételeiben a napilap kézbesítésre vonatkozó rész kikerül, előfizetőként nem kell semmit tennie.