X

Hibaüzenet

OK

Ügyfélszolgálat!

06-80-202-112

H-Cs: 9:00-16:00
P: 9:00-14:00

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

FONTOS TUDNIVALÓK BLIKK ELŐFIZETŐKNEK

 

1. Postai tájékoztató levélből értesültem, hogy májustól már nem a Posta kezeli az előfize-
    tésemet. Mit kell tennem, ha továbbra is zavartalanul szeretném kézhez kapni a lapot?

A Posta 2021. június 30-ig bezárólag kezeli és biztosítja az érvényes napilap (Blikk és Blikk lapcsomagos(magazin)) előfizetések kézbesítését. Ezzel egyidőben átadja a Kiadónak az Ön adatait és a továbbiakban a Kiadó nyújtja ezt a szolgáltatást (díjbeszedés, kézbesítés).

 

2. A Postánál átutalással fizettem az előfizetésem. Van erre lehetőség a jövőben is?
    Kitől kapom majd a számlát?

Természetesen van, az ehhez szükséges számlát a Kiadó küldi meg.

 

3. A Postánál csekken fizettem az előfizetésem. Van erre lehetőség a jövőben is?
    Kitől kapom majd a számlát?

Természetesen van. A kiadótól kapja meg mind a számlát, mind a vonatkozó csekket.

 

4. Mi a teendő, ha az előfizetésem hosszabbításához nem kaptam meg a számlát
    (átutalásos, csekkes fizetési mód esetén)?

Keresse meg a Kiadó Ügyfélszolgálatát az ugyfelszolgalat@ras.hu e-mail címen, vagy a 06-80-202-112 telefonszámon munkaidőben (hétfő-csütörtök: 9:00-16:00, péntek: 9:00-14:00), jelezze a problémáját megadva postai ügyfélkódját, illetve az előfizetést fizető pontos név és címadatát.

 

5. Előfizetésemet a kézbesítőnél/díjbeszedőnél fizettem. Van erre lehetőségem továbbra is?

A Kiadó megtesz mindent annak érdekében, hogy a személyes díjfizetés továbbra is fentartható legyen, azonban amennyiben van lehetőség banki átutalásos fizetési módra való áttérésre, úgy kérjük keresse e-mailen (ugyfelszolgalat@ras.hu), vagy telefonon (06-80-202-112) a Kiadó Ügyfélszolgálatát.

 

6. Előfizetésem díját a kézbesítőnél/díjbeszedőnél fizettem. Kihez fordulhatok, ha az új
    díjbeszedő/kézbesítő még nem keresett fel?

A Kiadó Ügyfélszolgálatát keresse az ugyfelszolgalat@ras.hu e-mail címen, vagy a 06-80-202-112 telefonszámon. A gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük adja meg/készítse elő ügyfélkódját.

 

7. Kihez fordulhatok, ha nem kaptam meg a lapot?

A Kiadó Ügyfélszolgálatát keresse az ugyfelszolgalat@ras.hu e-mail címen, vagy a 06-80-202-112 telefonszámon. A gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük adja meg/készítse elő ügyfélkódját.

 

8. Hogyan érem el az Ügyfélszolgálatot?

A Kiadó Ügyfélszolgálatát keresse az ugyfelszolgalat@ras.hu e-mail címen, vagy a 06-80-202-112 telefonszámon.

 

9. Hol tudom változtatni a megadott számlázási/kézbesítési adataimat?

A Kiadó Ügyfélszolgálatát keresse az ugyfelszolgalat@ras.hu e-mail címen, vagy a 06-80-202-112 telefonszámon. A gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük adja meg/készítse elő ügyfélkódját.

 


10.  Mikor kézbesítik a megrendelt lapomat?

Az eddigiekben megszokott időben, azonban bizonyos területeken már a reggeli órákban (7:00-9:00 között)
 

11. Hogyan tudom megváltoztatni a kézbesítési címemet?

A Kiadó Ügyfélszolgálatát keresse az ugyfelszolgalat@ras.hu e-mail címen, vagy a 06-80-202-112 telefonszámon. A gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük adja meg/készítse elő ügyfélkódját.

 

12. Hogyan tudom meghosszabbítani az előfizetésemet?

A Kiadó Ügyfélszolgálatát keresse az ugyfelszolgalat@ras.hu e-mail címen, vagy a 06-80-202-112 telefonszámon. A gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük adja meg/készítse elő ügyfélkódját.

 

13. Hogyan tudom megváltoztatni az előfizetésem fizetési módját? (példa: előfizetésemet
      eddig a kézbesítőnél fizettem, ezentúl csekken/átutalással szeretném kiegyenlíteni)

A Kiadó Ügyfélszolgálatát keresse az ugyfelszolgalat@ras.hu e-mail címen, vagy a 06-80-202-112 telefonszámon. A gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük adja meg/készítse elő ügyfélkódját.

 

14. Hogyan mondhatom le az előfizetésem?

Előfizetését minden esetben írásban tudja lemondani. Ehhez kérjük A Kiadó Ügyfélszolgálatát keresse az ugyfelszolgalat@ras.hu e-mail címen. A gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük ügyfélkódját feltüntetni.

 

15. Eddig a folyószámlámról emelte le a Posta az előfizetési díjamat. Mit kell tennem, hogy
      ez továbbra is így történjen?

Sajnos ez a fizetési forma megszűnik, azonban banki átutalással, csekkbefizetéssel továbbra is lesz lehetőség az előfizetési díj kiegyenlítésére. A részletesebb információért keresse az Ügyfélszolgálatunkat: az ugyfelszolgalat@ras.hu e-mail címen, vagy a 06-80-202-112 telefonszámon.

 

16. Csoportos díjbeszedés esetén mi a teendő?

Nem kell semmit tenni, a Posta részéről nem fog indulni díjlekérési kérelem.

 

17. Mit jelent az, hogy a Kiadó nyújtja a szolgáltatást?

A Kiadónál (esetleg a kézbesítőnél) kell az előfizetést majd meghosszabbítani (2021.július 1-ét követően). A Kiadó más terjesztő (kézbesítő) partnert bíz meg a szolgáltatással és ez a partner gyűjti be szükség esetén a bejutáshoz szükséges kódot/kulcsot.

 

18. Mit jelent a „tiltakozás” a postai levélben?

Amennyiben továbbra is folytatni kívánja az előfizetést nem kell semmit tenni, nem kell semmit visszaküldeni.

 

19. Az ÁFA törvény szerinti bizonylatokat kapok…?

Nem kell fizetni/tenni semmit. Jóváíró számlát kap és a Posta átadja a már befizetett előfizetési díjat a Kiadónak a további teljesítéshez.

 

20. Változnak a feltételek – ÁSzF-ben?

A Posta Általános Szerződési Feltételeiben a napilap kézbesítésre vonatkozó rész kikerül, előfizetőként A Posta Általános Szerződési Feltételeiben a napilap kézbesítésre vonatkozó rész kikerül, előfizetőként nem kell semmit tennie.